25 Mart 2010 Perşembe

DORİTOSLU KUSKUS SALATASI



DORİTOSLU KUSKUS SALATASI

Malzemeler;
-yarım paket kuskus makarna
-yarım demet dereotu
-yarım demet yeşil soğan
-1 paket doritos (paketin yarısı yeterli bence)
-9-10 adet kornişon turşu

sosu için;
-yarım su bardağı kadar sıvıyağ
-1 adet limon
-tuz

Yapılışı; Makarna haşlanır ve süzülür.İçine dereotu, soğan ve turşu ince ince doğranır.Doritoslar küçük bir şekilde parçalanır.

Sıvıyağ, limon ve tuz da karıştırılarak dökülür.Servis tabağına alınır.AFİYET OLSUN...

5 yorum:

  1. arkadaşım tarif süper görünüyo, en yakın zamanda denicem.

    YanıtlaSil
  2. bencede dene arkadasım ozellikle doritoslar farklı ve hos bir tat veriyor.

    YanıtlaSil
  3. sonunda denedim, annemin misafirleri için yaptım. başta içinde cips var diye biraz uzak durdular malum kilo derdi:) ama tadına bakınca hepsi çok beğendi:) ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  4. misafirlerinizin beğenmesine sevindim:) afiyet olsun canım...

    YanıtlaSil
  5. Canim ellerine saglik ilk kez bloguna geldim emeklerine saglik öpüyorum seni sevgiler.

    YanıtlaSil