28 Mart 2010 Pazar

BEYZA'NIN DOGUMGUNU



Sevgili Beyza' mızın dogumgunu...Daha dun doğmuş gibi küçücüktü ama büyüdüde 11 yaşına girdi:)) Günlerdir dogumgunune neler yapsak diye düşündük hanımefendinin:)Öyle herşeyide beğenmiyor.Şuda olsun buda olsun diyip duruyor...

İlk olarak bir gun önceden evi süsledik.

Sandalyeleri ve merdiveni tülllerle bağladık.Pembe ve beyaz tüller kullandık.Daha doğrusu herşeyini pembe beyaz yaptık:)




Gelen misafirlere hediye olarak küçük pembe keselere bonibon koyduk ve ikram ettik...




Buda hanımefendinin özel peçeteleri:)


Servis kaşıklarına kadar pembe kurdelalarla bağladık.


Artık masaya geçelim:)



Pastasını ben yaptım.İlk defa seker hamurlu bir pasta denedim.Pastanın yapımınıda daha sonra ayrıntılı olarak resimleriyle birlikte anlatıcam.


Beyza'nın ananesinin yaptığı su böreği...


Aysel teyzenin patatesli gül böreği...


Halamın turşu kavurması...


Ablamın yaptğı kısır...


Yeşillik salata ve makarna salatası...



Yengemin lokma tatlısı...


Kıymalı ay çöreği...


Kanepeler...


Hatice ablanın fellah köftesi ve annemim tavuklu böreği(ismini bilmiyorum:))Masaya sonradan kondugu için ilk resimde görünmüyor.



Beyza'cım iyiki doğdun...Allah hayırlı,sağlıklı,uzun ömür versin.Mutlu yıllar CANIM...

4 yorum:

  1. BEYZACIM DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN CANIM HERŞEY ÇOK GÜZEL OLMUŞ KARDEŞİMİN ELİNİN DEĞDİĞİDE BELLİ ÇOK GÜZEL OLMUŞ...

    YanıtlaSil
  2. beyza'nın doğum gününü ben de kutluyorum, her şey çok güzel görünüyo..

    YanıtlaSil
  3. Amanın kocaman olmuş. Ama hiç değişmemiş bu süsten onu anlıyorum :) O doğum gününde orada olmak varmış...

    YanıtlaSil
  4. hepinize teşekkür ederim(özellikle fatma ablama)her şeyi o yaptı. o olmasaydı hiç bir şey olmucaktı eline sağlık

    YanıtlaSil