5 Mart 2011 Cumartesi

BETÜL'ÜN DAVETİ-2

Betül'le birlikte 1 gun önce, geceden hazırlamaya başladığımız masamız...
Biz yaparken ve masayı hazırlarken çok keyif aldık.Ufak tefek aksilikler olsada zevkliydi.Önce Betül'ün ellerine, sonrada benim ellerime sağlık:))






Menüdekiler...
Beşamel soslu pazı...

Ton balıklı yeşillik salatası...

Bruksel lahanası...

Havuçlu kereviz salatası...

Haşhaşlı tuzlu kurabiye...

Havuçlu patates salatası...

Pırasalı muffin...


Tatlılar...

Kakaolu çikolatalı kurabiye...

İncirli tatlı...

Çikolata soslu armut tatlısı...

4 yorum:

  1. süper görünüyo ama tarifleri de mutlaka paylaş lütfen bekliyorum..

    YanıtlaSil
  2. hepsinin yapım aşamalarını çekemedim malesef ama tariflerini koyucaklarım olucak.özellikle çok beğendiklerimin:)

    YanıtlaSil
  3. Ben bizzat yiyecekleri istiyorum.

    YanıtlaSil
  4. seni cok yakında cagırıcam tatman için:)

    YanıtlaSil