27 Şubat 2014 Perşembe

MAGNOLIA



Malzemeler;
-1 lt süt
-2 yemek kaşığı un
-3 yemek kaşığı nişasta
-2 yumurta sarısı
-1 su bardağı tozşeker
-1 paket vanilya
-1 kutu süt kreması (200 ml)
-1 paket bebe bisküvisi
-çilek yada muz

Yapılışı;Süt, un, nişasta, yumurta sarısı, tozşeker karıştırılarak ocakta pişirilir.Piştikten sonra vanilya eklenir.Muhallebi soğuyunca krema ilave edilir ve mikserle çırpılır.

-Bebe bisküvisi rondoda çekilir.
-Kuplara yada bardaklara önce çilek sonra muhallebinin bir kısmı  ve onun üzerine bebe bisküvisi konulur.Tekrar çilek,muhallebi ve bebe bisküvisi konulur.Üzeride çileklerle süslenir(İsteğinize göre süsleyebilirsiniz)

-1 gece buzdolabında bekletilir.AFİYET OLSUN

1 yorum:

  1. Merhabalar, size daha önce mail atmıştım ama gitmemiş olma ihtimaline karşı yeniden yazıyorum.

    Blogunuza internette yemek tarifleri ararken rastladım. Öncelikle çok tebrik ediyorum, blogunuzu inceledim, tarifleriniz hem çok leziz, hem de yapımı gayet kolay görünüyor. :) Uygun bir zamanınızda yeni açılan yemek tarifleri arama motorumuz Tarifbul‘a bir göz atabilirseniz çok sevinirim. İsterseniz siz de En İyi Tarif Blogları kısmımızda tariflerinizi sergileyebilirsiniz. Merak ettiklerinize SSS’den bakabilir veya bana mail atabilirsiniz. Görüşmek dileğiyle.
    Huma S.

    YanıtlaSil