8 Haziran 2013 Cumartesi

ISPANAKLI RULO

Tarifini pelinchef den aldım.Ben kahvaltı için yaptım,çok hafif bir tarif.Çay saati içince güzel oluyor.Bu tarife salata yada tuzlu kek diyebilirsiniz.
Malzemeler;
-400 gr ıspanak
-4 ymurta
-1 tane kuru soğan
-2 yemek kaşığı sıvıyağ
-1 çay kaşığı tuz
-karabiber
-1 yemek kaşığı un

İçi için;
-1 kase süzme yoğurt
-2-3 tane közlenmiş yada konserve kırmızı biber        

Yapılışı;
-Ispanaklar haşlanır ve blenderda çekilir.Yumurta sarılarıyla birlikte mikserde çırpılır.Diğer tarafta küçük doğranmış soğanlar sıvıyağla birlikte kavrulur.Ilınınca yumurtalı karışıma eklenir.Tuz,karabiber de eklenir.1 yemek kaşığı un ilave edilir.

-Yumurta akları mikserle kar gibi olana kadar çırpılır.Diğer karışıma ilave edilir.


-Yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine dökülür.180 C'lik fırında yaklaşık 20 dk kadar pişirilir.

                                      
-Fırından çıkardıktan 1-2 dk sonra yağlı kagıtla birlikte rulo yapılıp bekletilir.


-Soğuyunca üzerine süzme yoğurt sürülür.Onun üzerine kırmızı biberler doğranır.Rulo yapılır.Buzdolabında bekletilir.Servis yapılacağı zaman çıkarılır.AFİYET OLSUN

2 yorum:

  1. çok net anlatmıssın teşekkùrler,denemem lazım:)keyimfle yeriz inşallah

    YanıtlaSil
  2. ay harika görünüyor.elinize sağlık ye beni diyor adeta.
    lezzeti de harikadır kesinlikle.Bana da beklerim sevfilerimle
    http://emekkafee.blogspot.com/

    YanıtlaSil